גיוס אשראי עסקי

גיוס אשראי עסקי

ע"פ הלמ"ס  הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בישראל 90% מהעסקים החדשים נסגרים בשנה הראשונה ובין השנים 1-5 נסגרים כ-70%  נוספים  וזה קורה לא רק בגלל תכנון וניהול כושל, אלא לרוב בגלל בעיה תזרימית והון פיננסי ראשוני.

עסקים רבים זקוקים לאשראי עסקי, מדובר הן בעסקים חדשים והן בעסקים פעילים שהם בסדרי גודל שונים. יש עסקים שזקוקים לאשראי עסקי עבור פעילות של פיתוח עסקי, ואחרים זקוקים לכך עבור הון חוזר. 

גיוס אשראי עסקי בבנקים 

קיימות כמה אפשרויות של גיוס אשראי עסקי והראשונה והנוחה ביותר היא באמצעות הבנק שבו מתנהל חשבון העובר ושב של העסק או החברה בע"מ. בסניף הבנק מכירים את ההתנהלות הפיננסית השוטפת ולכן נציגי הבנק יערכו בדיקות שונות ויציעו אשראי בתנאים מסוימים. במקביל לכך כדאי לבדוק גם את התנאים המסחריים בבנקים נוספים. רבים מהם יחושו שזו הזדמנות טובה לקליטת לקוח חדש ולכן יציעו תנאים מסחריים משופרים, שהם כדאיים מבחינה כלכלית. 

גיוס אשראי באמצעות גורמים חוץ בנקאיים 

גופים חוץ בנקאיים שהם ממוסדים, פועלים על פי הנחיות הרגולטור ומפוקחים על ידי רשויות המדינה, מציעים גם הם גיוס אשראי עסקי באמצעות הלוואות בסדרי גודל שונים וזאת בהתאם לצורך של כל עסק. לאופציה זו יש חסרונות כיוון שהריבית והעלויות הנלוות הן גבוהות יחסית לבנקים. אך יש לכך גם כמה יתרונות כמו הדרישה לרמה נמוכה של בטחונות, התהליכים הם מהירים ובדרך כלל יש גם גמישות במתן תנאי האשראי. 

קרנות סיוע בערבות המדינה 

המדינה מעודדת את הפיתוח העסקי ומעוניינת שיהיו בה עסקים יציבים מבחינה פיננסית ולכן היא מאפשרת מסלול של קבלת הלוואות בערבות המדינה. הנציגים של בנקים מסחריים ספציפיים שקיבלו לכך אישור, הם הנציגים של המדינה במסלול זה. על פי קריטריונים שונים הם בוחנים כל בקשה ומאשרים, או לא מאשרים את מלוא הבקשה או חלק ממנה.

יש יתרון רב בקרנות סיוע אלו כיוון שהן מציעות תנאים מסחריים טובים מאד הכוללים ריביות נמוכות ותנאי החזר נוחים לאורך כמה שנים, כולל תקופת גרייס ראשונית של כמה חודשים / שנה בתחילת הדרך. 

לצורך קבלת הלוואה בערבות מדינה, ידרשו הלקוחות להעביר מסמכים שונים על פי דרישת נציגי הבנק כמו לדוגמה: 

  • תוכנית עסקית מפורטת על צפי הפעילות העסקית. 
  • תוכנית תקציב לשנים קדימה.
  • דוח רווח והפסד של השנה הנוכחית / קודמת.
  • מאזנים של שנה נוכחית / קודמת
  • דוחות שהוגשו למס הכנסה, מע"מ וכו' בשנים קודמות.
  • פירוט עו"ש מכל חשבונות הבנק עסקי / פרטי. 
  • ומסמכים רלוונטיים נוספים על פי הצורך. 

לאחר עיון בכל המסמכים וקבלת נתונים ממנהלי העסק, הנהלת הבנק מעבירה אישור על הגובה האפשרי של ההלוואה ושל כל התנאים הנלווים. 

 

בחירה של אשראי עסקי 

הדרך הטובה ביותר עבור גיוס אשראי עסקי היא להתייעץ עם יועץ פיננסי עסקי בעל רזומה עשיר אשר מכיר היטב את דרך ההתנהלות של הגורמים השונים וכך הוא יכול לבצע השוואה בין ההצעות השונות ולהמליץ ללקוחות מהי האופציה שתשרת אותם באופן הנכון ביותר ואולי לשלב בין אפיקי הגיוס השונים

שלמה קרקסוני מנכ"ל חברת KR כסף חכם בנדל"ן בע"מ, הוא בעל מוניטין וידע רב שנים בסיוע לעסקים בנושא אשראי. לכן הוא מלווה באופן אישי כל איש עסקים, מעניק לו את מלוא ההסברים ודואג לתאם עבורו את ההלוואות הטובות והכדאיות ביותר, מול הבנקים, חברות הביטוח וגופי מימון חוץ בנקאיים. 

המחויבות שלו ושל צוות המומחים בחברת KR כסף חכם בנדל"ן כוללת דאגה פרטנית לכל לקוח מבחינה מקצועית פיננסית, וזאת ללא תלות בשיקולי הבנקים או הגורמים החוץ בנקאיים השונים. 

גיוס אשראי עסקי
KR כסף חכם בנדל"ן
גיוס אשראי עסקי
אולי יעניין אותך גם:

משכנתא הפוכה מה זה

הרעיון של משכנתא הפוכה גדל בהתמדה בפופולריות כאופציה פיננסית לבעלי בתים מבוגרים. הסדר ייחודי זה מאפשר לכם הלוואה במזומן כאשר הבית שלכם משמש כבטוחה להלוואה

קרא עוד »

לאחד הלוואות – כל היתרונות

התחייבויות כספיות מגיעות אלינו לרוב מכל הכיוונים. משכנתאות, הלוואות לרכב והלוואות אישיות יכולות ליצור חובות שקשה להחזיר. במיוחד בישראל, שבה יוקר המחיה יכול להיות משמעותי,

קרא עוד »

איחוד הלוואות ומשכנתא

יוקר המחיה ועומס המחויבויות הן העסקיות והן של משקי הבית בישראל, גורמים לכך שאנשים פרטיים וגם אנשי עסקים זקוקים מעת לעת להלוואות. יש מקרים שבהם

קרא עוד »
שתפו ברשתות חברתיות:
ליעוץ ראשוני ללא התחייבות
מלאו את הפרטים