איחוד הלוואות ומשכנתא

איחוד הלוואות ומשכנתא

יוקר המחיה ועומס המחויבויות הן העסקיות והן של משקי הבית בישראל, גורמים לכך שאנשים פרטיים וגם אנשי עסקים זקוקים מעת לעת להלוואות. יש מקרים שבהם הם בודקים ובוחרים את ההלוואה הזולה ביותר, יש גם מקרים שהם חותמים על ההלוואה הראשונה שמציעים להם וזאת כדי לקבל את הכסף באופן מידי.  חשוב לדעת שאפשר לצאת ממעגל החובות ע"י איחוד הלוואות ומשכנתא.

מגוון של הלוואות

עם הזמן יש כאלו שמצליחים להחזיר את ההלוואות או חלק מהן ויש אחרים שזקוקים להלוואות נוספות כדי לעמוד בכל ההתחייבויות הפיננסיות שלהם. לא אחת מדובר במקרים מאד מורכבים כיוון שבכל חודש הלקוח אמור להחזיר תשלומים לכמה וכמה הלוואות שהוא לקח וכל אחת מהן היא לגורם אחר. כאשר הלקוחות מבינים שמחודש לחודש המצב שלהם הולך ונהיה הרבה יותר בעייתי, הם מחפשים פתרונות לסיטואציה שנוצרה.

איחוד הלוואות ומשכנתאות

אחת הדרכים הנכונות ביותר כדי לצאת מהמצבים הכספיים שהלקוחות נקלעו אליהם, היא לבצע איחוד הלוואות ומשכנתאות. אפשר לבצע פעולה זו באמצעות המומחים של KR כסף חכם בנדל"ן. בשלב ראשון הלקוחות מעבירים להם את המידע על כל אחת מההלוואות הפתוחות:

  • מיהו הגורם המלווה.
  • מה היה סכום ההלוואה.
  • כמה כסף נותר להחזיר.
  • מהו גובהו של התשלום החודשי.
  • מהם התנאים המסחריים של ההלוואה כמו גובה הריביות, גובה העמלות, קנסות מיוחדים על פירעון מוקדם ועוד.

הנציגים המיומנים של KR כסף חכם בנדל"ן בוחנים באופן מעמיק את כל אחת מההלוואות כדי לחשב את העלויות הישירות והנלוות. ברוב המקרים מדובר בריביות מאד יקרות ולכן אף על פי שהלקוחות משלמים מדי חודש סכום נכבד לכל אחד מהגורמים החוץ בנקאיים, עדיין נותר להם להחזיר סכום גבוה. זאת כיון שהם משלמים ריבית מאד גבוהה, וכך למעשה הם נכנסים ללופ כלכלי שייקח להם המון שנים לצאת ממנו וזה יעלה להם הון עתק.

פתרונות לבעלי ההלוואות

הדרך הטובה ביותר לצאת מהמעגל היא איחוד הלוואות ומשכנתאות. המומחים של KR כסף חכם בנדל"ן מכינים את מלוא הנתונים על כל אחת מההלוואות וכיוון שכולן עם ריביות גבוהות, המגמה היא לקחת הלוואה אחת גדולה מגורם חוץ בנקאי אחד שמעניק תנאים טובים כמו ריבית שהיא נמוכה משמעותית מרוב הריביות בכל ההלוואות ובאמצעות כסף זה להחזיר לכל הלווים האחרים את מלוא הכספים שלהם.

לאור מהלך זה, הלקוחות יהיו חייבים כעת כספים לגורם אחד בלבד אשר מחייב אותם בריבית נמוכה. כך הם לא צריכים להתמודד בכל חודש עם כמה וכמה גורמים במקרים שבהם הם לא מסוגלים לעמוד בתשלומים הגבוהים.

ההלוואה החדשה נלקחת לפרק הזמן שהוא המתאים ביותר למסוגלות הפיננסית של הלקוחות, לעשר שנים, עשרים שנים או כל פרק זמן אחר. במהלך זה של איחוד הלוואות ומשכנתאות הלקוחות חוסכים ממון רב יוצרים מעטפת פיננסית שהיא אפשרית על פי ההכנסות וההוצאות החודשיות שלהם.

אם המהלך הזה יציל אתכם, אנחנו לשירותכם. דברו אתנו ונשמח לבדוק את האפשרויות ולהציע לכם את ההלוואה בתנאים המסחריים הטובים ביותר שיעניקו לכם שקט נפשי.

 

איחוד הלוואות ומשכנתא
KR כסף חכם בנדל"ן
איחוד הלוואות ומשכנתא
אולי יעניין אותך גם:

משכנתא הפוכה מה זה

הרעיון של משכנתא הפוכה גדל בהתמדה בפופולריות כאופציה פיננסית לבעלי בתים מבוגרים. הסדר ייחודי זה מאפשר לכם הלוואה במזומן כאשר הבית שלכם משמש כבטוחה להלוואה

קרא עוד »

לאחד הלוואות – כל היתרונות

התחייבויות כספיות מגיעות אלינו לרוב מכל הכיוונים. משכנתאות, הלוואות לרכב והלוואות אישיות יכולות ליצור חובות שקשה להחזיר. במיוחד בישראל, שבה יוקר המחיה יכול להיות משמעותי,

קרא עוד »
שתפו ברשתות חברתיות:
ליעוץ ראשוני ללא התחייבות
מלאו את הפרטים